Fotoutmaning 2016

Fotoutmaning 2016

måndag 12 december 2016

Eget tema 48. Fääääääärdig ( 366 / 366 )


Då var jag oxå fääääääärdig med årets fotoutmaning och det har varit stimulerande och roligt även om jag periodvis haft dåligt med tid för att gå ut i lugn och ro med min kamera. Jag trodde ett tag att jag inte skulle hinna med alla teman men när jag gick igenom bilderna jag tagit under året så hittade jag massor av bilder som jag kunde använda :)

Jag vill även passa på att önska alla som tittar in här en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!!!

Hoppas vi ses här nästa år igen med nya fotoutmaningar att ta tag i.

8 kommentarer:

  1. Grattis Boel !!!! Du avslutar med en härlig och passande bild på den fina lilla tomten. Hoppas du får en riktigt fin Julhelg och vem vet, kanske ses vi även nästa år i fotoutmaningen, har inte bestämt ännu om jag ska vara med fast det lockar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anita!

      Hoppas att ni oxå får en mysig julhelg!
      Jag har anmält mig och hoppas även på att få se dina underbara bilder om hur livet på Malta gestaltar sig nästa år oxå 😊

      Radera
  2. Grattis till målgång! :)

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till målgången och god fortsättning!!
    Jag känner igen det du skriver och har själv varit galet dålig på att gå in på er andras sidor och kommenterat. Det ger så mycket inspiration och glädje att hinna, men det är ju detta med tid... Jag har anmält mig till nästa år och kommer att försöka klara det igen. Om jag inte fixar det kan jag ju säga att det var tredje gången gillt, för detta är mitt tredje år och om inget väldigt oförutsett händer så ska även jag komma i mål i år.
    Sköt om dig!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Roligt att du ska vara med nästa år oxå 😊 då ses vi på bloggarna....
      Sköt om dig och en god fortsättning på julen!!

      Radera